Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Hotel de 3* in zona Piata Unirii din Bucuresti. Hotel MOJO este amplasat intr-o zona linistita dar care permite turistilor sa ajunga in cateva minute in Piata Unirii si in alte zone de interes din capitala, mai exact situat la intersectia Bulevardului Corneliu Coposu si Calea Calarasi.

Amplasarea este potrivita pentru o vacanta sau o excursie de weekend ori pentru vizite business. Cladirea dispune si de spatii amenajate pentru organizarea de conferinte si seminarii, restaurant unde se poate manca, dar si un bar.
Facilitati generale: restaurant, receptie cu program non-stop, acces gratuit la internet WiFi. Hotelul are camere de familie.

Camerele single, cu o suprafata de 13 mp, avand in dotare un pat matrimonial cu dimensiunea de 160 - 200 cm, sunt echipate cu TV, conexiune wireless gratuita la internet, control individual al temperaturii in camera, telefon si seif.

Spatii linistite si armonios imbinate, camerele duble sunt dotate cu TV, conexiune internet wireless gratuita, control individual al temperaturii, baie cu cada uscator de par, oglinda pentru cosmetica.
Camerele Twin cu o suprafata de 37 mp, sunt prevazute cu doua paturi si zona prevazuta cu canapea extensibila 140 - 200 cm, minibarul, TV-ul si conexiunea la internet wireless gratuita, sunt alte facilitati pe care camera le pune la dispozitie.Suita deluxe - Cu o suprafata pornind de la 48 mp, ofera o zona de relaxare cu canapea extensibila de 140 cm, TV si conexiune wireless gratuita la internet. Paturile din dotarea camerelor, de tip matrimonial, dispun de saltele speciale ce confera odihna perfecta.
Restaurant si Bar
Hotelul dispune de restaurant cu specific romanesc cu servire rapida si la standarde inalte. Capacitate maximum de 100 persoane.

Conferinte si Evenimente Mojo Hotel pune la dispozitia turistilor sai 2 sali de conferinta, special amenajate si echipate pentru organizarea cu succes a oricarui tip de eveniment: conferinte, congrese, programe de team building, prezentari, workshopuri, receptii, dineuri.
Sala situata la demisol are 100 de mp si se pot organiza evenimente cu pana la 60 de persoane.
Sala situata la etajul 5 are 150 de mp si pot organiza evenimente cu pana la 90 de persoane

Nu se permite accesul cu animale de companie.

Vă rugăm să alegeți o dată de Check-in și Check-out pentru a vedea prețurile.

Locurile pentru fiecare categorie de tarif sunt limitate și se epuizează rapid! Pentru a beneficia de tariful dorit, vă recomandăm să finalizați rezervarea cât mai curând. În cazul în care locurile se epuizează, veți fi repartizați în următoarea categorie tarifară disponibilă sau la următoarea plecare cu locuri libere, toate detaliile urmând să fie confirmate de consultanții noștri printr-un apel telefonic.